آتش سوزی هولناک در بیمارستانی در تهران / بامداد امروز رخ داد + عکس ها

به گزارش رکنا، سید جلال ملکی  با اعلام خبر آتش‌سوزی بامدادی در یک مرکز درمانی در خیابان شریعتی، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 00:20 بامداد امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی و مشاهده دود در یک مرکز درمانی در خیابان شریعتی، پایین‌تر از خیابان میرداماد به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه گروه نجات به محل حادثه اعزام شدند.

بیمارستان آتش سوزی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: محل حادثه یک مرکز درمانی چهار طبقه بود، در قسمت حیاط ساختمان چهار طبقه (اصلی)، دو باب انباری و سردخانه در کنار یکدیگر وجود داشت که دچار آتش‌سوزی شده و مقادیری دود از طریق رایزر به بخشی از طبقات نفوذ کرده بود.

وی با بیان اینکه وضعیت داخل طبقات حاد نبود، خاطرنشان کرد: پیش از رسیدن آتش‌نشانان، پرسنل درمانی و مسئولان، اقدام به تخلیه اتاقهایی کرده بودند که دود به آنها نفوذ کرده بود.

بیمارستان

ملکی افزود: آتش‌نشانان با حضور در محل حادثه، همزمان با خاموش کردن آتش به طبقات رفته و تعدادی از بیماران همراه با کادر درمانی به داخل حیاط هدایت شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با بیان این حادثه مصدوم و تلفات جانی برجای نگذاشت، تصریح کرد: در نهایت آتش سریعاً خاموش، دود تخلیه و محل ایمن‌سازی شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 545787 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟