به گزارش رکنا ، سرهنگ "سید محمد گنجه" بیان داشت:روز گذشته خانواده احدی از اتباع خارجه با در اختیار داشتن مرجوعه قضایی از دادسرای شهرری،به پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی پایتخت مراجعه و مدعی بودند،پدر پیرشان از دو هفته پیش تا کنون ناپدید شده و هیچگونه خبری از وی ندارند.

رئیس پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در ادامه بیان داشت: با اعلام مفقودی شخص مورد نظر که از اتباع خارجه بود، پیدایش این فرد با توجه به نگرانی شدید خانواده اش که اعلام داشته وی دچار اختلالات روحی و روانی می باشد، در دستورکار مأموران پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: با انجام اقدامات پلیسی محسوس و استعلامات فنی، مشخص شد که فرد دیگری از اتباع وقتی وی را در خیابان ها سرگشته و بی پناه می بیند،فرد فقدانی را به محل اسکان خود در یکی از محله های اطراف بزرگراه امام رضا(ع)برده و از او نگهداری می کند.

«گنجه»در پایان با اشاره به اینکه فرد مفقودی در حین پیدایش در صحت و سلامت جسمی کامل بوده،خاطرنشان کرد:یادشده روز گذشته بیست و نهم بهمن بدون مشکل خاصی به آغوش خانواده اش بازگشت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 544703 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟