دست درازی به آبروی یک زن بعد از ازدواج توسط عشق قدیمی

به گزارش رکنا ، سرهنگ تورج کاظمی از شناسایی و کشف پرونده با موضوع ساخت آیدی جعلی و ایجاد مزاحمت و تهدید به اسید پاشی خبر داد.

رئیس پلیس فتا تهران بزرگ در تشریح این خبر گفت: خانمی 39 ساله در تاریخ 98/9/7 ساکن تهران حوالی میدان شهدا به نام (م ن) با در دست داشتن شکایتی از دادسرای مبارزه با جرایم رایانه ای «ناحیه 31 تهران» به پلیس، اظهار داشت: از چند ماه قبل شخصی در تلگرام که خود را از اقوامم معرفی کرده بود با آیدی که ظاهراً متعلق به یک خانم بود اقدام به ارسال پیامک به بنده می کرد.

کاظمی افزود: متهم با اطلاعاتی که در طی این پیام ها از خودش داد به واسطه آشنایی فبلی که با خانواده ام داشت پی به این قضیه بردم که هویت وی جعلی بوده و از خواستگاران قبلی من است، ولی مزاحمت های مکرر وی باعث شد به وی هشدار دهم در صورت ادامه مزاحمت، مسئله را برای شوهرم بازگو می کنم ولی وی کماکان نسبت به این موضوع پافشاری می کرد .

به گفته رئیس پلیس فتا تهران بزرگ، پرونده با هماهنگی دادسرای مبارزه با جرایم رایانه ای در دستور کار مهندسان فتا قرار گرفت با مستند سازی از پیام های ارسالی متهم، پلیس متوجه شد وی علاوه بر مزاحمت نسبت به شاکی، فرزندانش را نیز تهدید به اسید پاشی کرده و این موضوع در خانواده وی باعث اختلاف و رعب و وحشت شده و تمامی این موضوعات را متهم از روی علاقه دانسته و هرگونه قطع ارتباط تلفنی از سوی شاکی را اقدامی برای عملی کردن تهدیدش دانسته است .

این مقام انتظامی افزود: با بررسی های فنی مأموران متوجه شدند، متهم با ایجاد آیدی های مختلف از شماره های گوناگون با ایجاد صفحات مختلف در شبکه های اجتماعی قصد مخفی کردن هویت خود و پنهان ماندن از نگاه پلیس را داشته است تا پیگیری های شاکی در راستای شکایتش علیه متهم به نتیجه نرسد بلکه این مزاحمت ها را در ابعاد وسیع تری ارتقاء دهد .

رئیس پلیس فتا پایتخت بیان کرد: با هماهنگی دادسرای مبارزه با جرایم رایانه ای، متهم به نام (ا ف ) 42 ساله ساکن شهریار در تاریخ 98/10/23 به پلیس احضار و با وجود ادله های پلیس (صفحات اینستاگرامی ، ایجاد تهدید به اسید پاشی و .....) به عمل خود اعتراف کرد و گفت بنده چندین سال پیش خواستگار شاکی بودم و در پی جواب رد ایشان به خواستگاری من از این خانم با وجود علاقه زیاد به وی از ایشان کینه به دل گرفته و قصد تخریب وی و ایجاد تنش و فروپاشی زندگیش را داشتم و از کارم پشیمانم و درخواست بخشش را دارم .

کاظمی افزود: متهم در تکمیل بازجویی افزود بنده از روی علاقه به ایشان تهدیدات خود را بیان کردم و نسبت به اجرایی کردن آن ها هیچ گونه انگیزه ای نداشتم و فقط قصدم انتقام روحی از این خانم و خانواده اش بوده است که الان از این کار پشیمانم.

رئیس پلیس تهران بزرگ در پایان به شهروندان توصیه کرد: هرگونه تهدید و ایجاد مزاحمت در خانواده که امین ترین نهاد در جامعه است را اطلاع دهند و نسبت به اقدامات قضایی در این مورد مجدانه اقدام کنند زیرا خانواده مهمترین بنیان اجتماعی است که نقش بزرگی در امنیت جامعه دارد، پلیس و قوه قضاییه همواره حامی مردم بوده ونسبت به اعمال مجرمانه برخورد قانونی را انجام می دهد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 544696 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟