سرنوشت 4 زن زندانی در شهرری

به گزارش رکنا، محسن حسن پور روز شنبه  اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن میلاد حضرت زهرا (س) در روز ۲۶ بهمن ماه، ۲۶ زن زندانی آزاد می شوند که تاکنون چهار نفرآزاد شده و مابقی نیز تا پایان سال به آغوش خانواده برمی گردند.

وی با بیان اینکه اقدامات برای آزادی زندانیان زن در حال انجام است، افزود: پرونده زنان زندانی در حال بررسی بوده و با شاکیان پرونده مذاکراتی انجام گرفته تا هر چه سریع تر همه زندانیان زن آزاد شوند.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان شهرستان ری خاطر نشان کرد: مراسم گلریزان برای آزادی ۲۶ زندانی زن با همیت شهرداری منطقه ۵ و مرکز خدمات امور اجتماعی و مراقبت پس از خروج زندانیان برپا شده است.

این مسئول یادآور شد: در این مراسم گلریزان ۴۲۰ میلیون تومان جمع آوری شد که با این مبلغ تاکنون چهار زندانی زن آزاد شده و ۲۲ زندانی نیز تا پایان سال آزاد می شوند.

حسن پور خاطر نشان کرد: عدم آگاهی از قوانین و سهل انگاری از عوامل زندانی شدن این زنان به شمار می رود و همه افراد جامعه به ویژه قشر زن باید نسبت به انجام معاملات و اقدامات خود، آگاهانه وارد عمل شده تا دچار دردسر نشوند.

به گزارش ایرنا، یکهزار و ۶۰۰ زندانی در پنج زندان و ندامتگاه این شهرستان نگهداری می‌شوند که ۶۷ نفر زن و مابقی مرد هستند.

شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی در حدود یک میلیون نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 543412 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟