دستگیری 2 سارق خطرناک در خاش / آنها همیشه مسلح بودند

به گزارش رکنا، سرهنگ ابراهیم کوچک زائی گفت: در پی گزارش ۲ فقره سرقت‌های مسلحانه خودرو در یکی از مناطق حاشیه شهرخاش موضوع به صورت ویژه در دستور عوامل انتظامی قرار گرفت.

او افزود: در بررسی اظهارات شکات این پرونده مشخص شد سارقان با سر و صورت پوشیده با استفاده استفاده سلاح کلاش؛ جلوی آنان گرفته و با تهدید سلاح گرم خودرو آن‌ها را زورگیری و متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش تصریح کرد: افسران زبده پلیس آگاهی شهرستان خاش با یک سری تحقیقات میدانی یکی از اعضای این باند سرقت‌های مسلحانه را شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

او بیان داشت: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی در خصوص فعالیت‌های مجرمانه این سارق سابقه دار با هماهنگی مقام قضائی وارد عمل شدند.

کوچک زائی اظهار داشت: در این عملیات تیم‌های عملیات ویژه پلیس با محاصره مخفیگاه متهم در اقدامی ضربتی وارد عمل شدند و او و همدستش را دستگیر و در بازرسی از محل یک دستگاه پژو پارس، یک قبضه سلاح کلاش، دو تیغه خشاب و ۲۲ عدد فشنگ جنگی کشف کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی با توجه به گزارش سرقت‌های مشابه در شهرستان همجوار چندین مرتبه مورد بازجوئی علمی قرار گرفتند و به ۴ فقره سرقت مسلحانه خودرو در شهرستان خاش و ایرانشهر اعتراف کردند.

سرهنگ کوچک زائی بیان داشت: با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات تکمیلی برای کشف سرقت‌های اعضای این باند و دیگر افراد مرتبط با این پرونده ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 542539 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟