زن باردار میاندوآبی در یک قدمی مرگ بود

به گزارش رکنا، رییس مرکز بهداشت میاندوآب روز سه‌شنبه  اظهار داشت: این مادر باردار که بر اثر بارش سنگین برف و کولاک و بسته‌شدن راه‌ها در یک منطقه کوهستانی و مرتفع بخش باروق گرفتار شده بود، پس از پنج ساعت تلاش نیروهای امدادی به بیمارستان حضرت فاطمه (س) میاندوآب منتقل شد.

طهماسب غفاری با بیان اینکه بارش برف در این مناطق به بیش از نیم متر رسیده‌است، افزود: این مادر باردار با باز شدن جاده با استفاده از ۲ دستگاه گریدر اداره راهداری به بیمارستان منتقل شد.

وی با بیان اینکه وضعیت عمومی این مادر ۲۵ ساله که دومین حاملگی خود را می‌گذراند، مطلوب است، گفت: این زن در حامله‌سرای این بیمارستان جهت فرایند زایمان آماده می‌شود.

این سومین مادر باردار میاندوآبی است که زمستان امسال با تلاش نیروهای امدادی از محاصره برف نجات و به مراکز درمانی منتقل می‌شود.

بارش برف که از چند روز گذشته به همراه کولاک در آذربایجان‌غربی آغاز شده و همچنان ادامه دارد باعث مسدود شدن محورهای ارتباطی در نقاط کوهستانی و مرتفع شده‌است.

بخش باروق یکی از بخش‌های سه‌گانه میاندوآب است که با ۷۲ روستا در یک منطقه کوهستانی و برف‌گیر واقع شده و با بارش برف و کولاک شدید راه ارتباطی ۴۰ روستای این بخش طی روزهای گذشته نیز مسدود شده بود.

راهداران سه راهدارخانه میاندوآب به طور مداوم در حال برف‌روبی و بازگشایی مسیرها هستند ولی به علت حجم زیاد برف، شدت کولاک و وزش باد شدید مسیرهای باز شده بلافاصله مسدود می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 542485 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟