کارگاه مبل‌سازی در آتش سوخت / در تهران رخ داد + فیلم
حجم ویدیو: 5.55M | مدت زمان ویدیو: 00:00:54

به گزارش رکنا، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی  درباره جزئیات این حادثه گفت: در ساعت ۰۲:۵۰ بامداد یک مورد حادثه آتش سوزی گسترده در یک کارگاه تولیدی مبل در محله مرتضی گرد در بزرگراه آزاگان، خیابان مرتضی گرد، خیابان ولیعصر ۳۵ به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی تهران اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه این محدوده خارج حوزه آتش نشانی تهران است، ادامه داد: بلافاصله سه ایستگاه آتش نشانی به همراه سه دستگاه تانکر آب و خودروی حامل تجهیزات تنفسی به عنوان نیروی کمکی به محل حادثه اعزام شده‌اند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطرنشان کرد: محل حادثه یک ساختمان سه طبقه بود که از آن به عنوان کارگاه تولید مبل و محلی برای نگهداری لوازم تولید شده استفاده می‌شد و به طور کامل شعله‌ور بود. شدت حرارت به قدری زیاد بود که در همان دقایق اولیه بخش زیادی از طبقات بالایی تخریب شد البته خوشبختانه کسی در داخل ساختمان نبود و تلفات جانی و مورد مصدومیت تا این لحظه نداشته‌ایم.

وی ادامه داد: خوشبختانه به دلیل اینکه در اطراف این ساختمان سوله و یا ساختمان های دیگری وجود نداشت آتش به محل دیگری سرایت نکرد. آتش در همان ساعات اولیه خاموش شد و آتش نشانان در حال لکه گیری و ایمن سازی محل هستند. سرمای شدید هوا و باد شدید کار را برای آتش نشانان سخت و دشوار کرده بود اما در همان وضعیت نیروهای آتش‌نشانی با تمام توان تلاش کردند تا آتش خاموش شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 542408 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟