نابودسازی 13 تن مواد مخدر غیردارویی در شیراز

به گزارش رکنا ، رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس در مراسم امحاء ۱۳ تن مواد مخدر غیر دارویی در شیراز، ضمن تبریک به مناسبت دهه مبارک فجر، اظهار کرد: به کوری چشم دشمنان، انقلاب اسلامی قدم به چهل و یکمین سالگرد پیروزی خود گذاشت.

او ادامه داد: دشمنان این مرزو بوم به بهانه‌های مختلف قصد داشتند این انقلاب را با مشکل مواجه کنند و یکی از این بهانه‌ها موضوع مواد مخدر و انتشار آن در بین افراد جامعه به ویژه جوانان است.

سردار حبیبی با اشاره به اینکه استان فارس به عنوان یکی از مسیر‌های اصلی ترانزیت مواد مخدر محسوب می‌شود، افزود: از ابتدای امسال تا کنون ۴۴ تن و ۷۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و بیش از ۱۴ هزار متهم در این خصوص دستگیر شده اند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: نیروی انتظامی به منظور مبارزه با مواد مخدر بیش از ۳ هزار شهید و افزون بر ۱۲ هزار جانباز تقدیم کرده است.

او، انسداد بیش از پیش مرزها، برخورد شدید با قاچاقچیان مواد مخدر و از همه مهم‌تر فرهنگ سازی و مشارکت مردم را از مهم‌ترین اقدامات به منظور مبارزه بی امان با مواد مخدر عنوان کرد.

در حاشیه این مراسم از خانواده‌های معظم شهداء و جانبازان عرصه مبارزه با مواد مخدر تجلیل و قدردانی به عمل آمد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 541885 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟