انهدام باند سارقان خودرو در کرمان

به گزارش رکنا، سرهنگ رضا محمدرضایی روز جمعه اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت لوازم داخل خودرو در مناطق مختلف شهر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری یازده شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام کار اطلاعاتی گسترده و تلاش چندین‌روزه ماموران، سرانجام سارق سابقه دار و حرفه‌ای قطعات خودرو حین سرقت در یکی از محلات دستگیر و برای انجام تحقیقات به کلانتری منتقل شد.

وی ادامه داد: متهم در تحقیقات به عمل آمده پس از ارائه شواهد و مدارک موجود از سوی ماموران، به ۲۰ فقره سرقت قطعات خودرو با همکاری ۲ شریک خود اعتراف نمود.

سرهنگ محمدرضایی ادامه داد: با تلاش ماموران، ۲ همدست متهم نیز طی یک عملیات در مخفیگاه خود دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهمان، لوازم و تجهیزات سرقتی زیادی کشف و تحویل مالباختگان شده است.

وی اضافه کرد: به شهروندان توصیه می کنیم از پارک کردن خودروی خود درمحل های خلوت، کم نور و بدون نگهبان و دوربین مداربسته خوداری کرده و وسایل نقلیه خود را حتماً به تجهیزات ایمنی نظیر دزدگیر و سوئیچ مخفی مجهز کنند.

شهرستان جیرفت با ۳۱۶ هزار نفر جمعیت در فاصله ۲۳۰ کیلومتری جنوب کرمان واقع شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 541554 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟