آیناز کوچولو را دیده اید؟ / او یکسال پیش در همدان گم شد! + عکس چهره

به گزارش رکنا ، آیناز، دختری که مفقود شدنش مدتی تیتر اول رسانه‌ها و سوژه داغ مطبوعات بود، این دختر بچه ۸ ساله آبان ماه سال گذشته هنگامی که در کنار در خانه منتظر آمدن مادر خود بود مفقود و ناپدید شد و تا کنون هیچ خبری از او نیست.

چندی پس از گم شدن این دختر بچه که از لحاظ جسمی کمی ناتوان بود شایعات بسیاری مبنی بر اختلافات خانوادگی و ربودن آن منتشر شد که رئیس پلیس آگاهی استان همدان تمام این شایعات را تکذیب کرد.

این در حالی است که پس از گذشت یک سال برخلاف تلاش پلیس آگاهی برای پیداکردن نشانی از این گمشده، هیچ سرنخی یافت نشده است و با این وجود آیا امیدی برای زنده بودن این دختر بچه و یا حتی یافتن نشانی وجود دارد؟

رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: در این یک سال و انجام تحقیقات فراوان توسط پلیس هیچ نشانی از او یافت نشده است.

سرهنگ رضا زارعی مطرح کرد: با وجود گذشت یک سال و چند ماه از این موضوع پرونده آیناز همچنان باز بوده و کارشناسان پلیس آگاهی تحقیقات خود را ادامه می‌دهند.‌

وی ادامه داد: در صورت یافتن هرگونه نشانه و سرنخ از این دختر بچه گمشده، نتیجه پرونده توسط پلیس آگاهی اعلام خواهد شد در غیر این صورت هیچ یک از اخباری که در مورد این موضوع منتشر می‌شود صحت ندارد.

زارعی در پایان تصریح کرد: انتشار هرگونه اکاذیب و شایعه در مورد این موضوع با برخورد جدی و قانونی پلیس آگاهی مواجه خواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 540915 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟