آزادی 42 زندانی در شیراز

به گزارش رکنا، رئیس کل دادگستری استان فارس در دیدار از زندان عادل آباد و زندان شماره ۲ شیرازگفت: با کمک خیرین و نیکوکاران با پرداخت بیش از ۱۷ میلیارد ریال زمینه آزادی ۴۲ زندانی جرائم غیر عمد به مناسبت این ایام فرخنده فراهم گردید.

حجت الاسلام سید کاظم موسوی افزود:در این بازدید به ١٢٥ زندانی نیز مرخصی پایان حبس اعطا گردید که امروز پس از طی مراحل قانونی از زندان آزاد می‌شوند.

وی یکی از اولویت‌های مجوعه قضایی استان را فراهم ساختن زمینه آزادی زندانیان جرائم مالی و مهریه دانست و افزود:آزادی زندانیان جرام مالی و مهریه برای کاهش جمعیت کیفری زندان است.

در این دیدارمعاونین قضایی استان در قالب گروه‌های مختلف از زندان‌های شیراز بازدید و با استماع مشکلات مددجویان، بویژه زندانیان محکوم مالی و مهریه و اخذ درخواست آنان ،به آزادی هر چه زودتر این محکومین کمک خواهند کرد.

وی هدف دیگر این اقدام را آماده سازی مقدمات عفو رهبری معظم انقلاب (مدظله العالی) در آستانه ۲۲ بهمن و جشن پیروزی انقلاب خواند و گفت: در خصوص جرائم مالی و مهریه به کمک ستاد دیه و خیرین استانی و بهره از ظرفیت‌های قانونی تلاش خواهیم کرد امکان آزادی زندانیان را فراهم نمائیم.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 540820 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟