دستگیری متهمان حرفه ای در قوچان

به گزارش رکنا، سرهنگ قدیر مصرخانی فرمانده انتظامی قوچان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در سطح حوزه استحفاظی، پیگیری موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او ادامه داد:ماموران انتظامی با اشراف اطلاعاتی و بررسی شیوه‌های وقوع سرقت، یک سارق سابقه دار را شناسایی و با هماهنگی قضایی این فرد را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی قوچان گفت: فرد دستگیر شده به ۴ فقره سرقت شامل ۲ فقره سرقت سیم و کابل، یک فقره سرقت از ساختمان‌های ناتمام و یک فقره کش روزنی باهمدستی یک نفر دیگر اعتراف کرد که همدست او در عملیات جداگانه‌ای دستگیر شد.

سرهنگ مصرخانی در ادامه افزود: در پی سرقت ۸ راس گوسفند در یکی از روستا‌های سطح حوزه استحفاظی ماموران انتظامی با استفاده از سرنخ‌های موجود و بررسی شیوه‌های سرقت، به یک متهم سابقه دار مظنون و پس از اطمینان از انجام سرقت‌ها توسط او با هماهنگی مقام قضایی این فرد را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

او در پایان با اشاره به اموال سرقتی، ادامه داد:متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 539988 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟