نجات جان 8 کوهنورد گرفتار در دامنه سبلان

به گزارش رکنا، رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر گفت: راهداران این اداره هشت کوهنورد گرفتار در کولاک را در جاده توریستی لاهرود به شابیل در دامنه سبلان نجات دادند.

رضا فرج پور روز شنبه با بیان اینکه شابیل مسیر صعود از جبهه شمال شرقی به کوه سبلان می‌باشد، افزود: آبگرم شابیل یکی از مسیرهای اصلی صعود به سبلان بوده و برای رفتن به شابیل باید از داخل شهر لاهرود گذشت.

وی با بیان اینکه کلیه محورهای اصلی، فرعی و روستایی شهرستان مشگین‌شهر باز است و تردد در آنها جریان دارد، اظهار داشت: 2 اکیپ راهداری با تلاش شبانه روزی جاده توریستی شابیل را که حدود 2 متر برف داشت بازگشایی و برف‌روبی کردند.

‌وی بیان کرد: 41 نفر نیروی انسانی در قالب ۱۱ اکیپ راهداری به صورت شبانه روزی در محورهای مواصلاتی این شهرستان جهت انجام عملیات زمستانی و برف روبی مستقر هستند.

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان مشگین شهر گفت: ۱۸ دستگاه ماشین آلات سبک وسنگین برای انجام عملیات بازگشایی و خدمت رسانی به مردم در راهدارخانه‌های این شهرستان مستقر شده است.

فرج پور افزود: امسال با هدف نمک پاشی در مواقع ضروری بیش از 2 هزار تن نمک خریداری شده و در آشیانه های نمک در مناطق مختلف شهرستان انبار شده است.

مشگین شهر در ۹۰ کیلومتری شمال غربی اردبیل واقع است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 539806 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟