به گزارش رکنا، سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خلخال گفت: به دنبال کولاک شدید در محور خلخال به اسالم، سرنشینان ۵۰ خودرو گرفتار در این محور به همت راهداران از مرگ حتمی نجات یافتند.

معروف خسروی، سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خلخال در بازدید از عملیات برف روبی گردنه الماس گفت: با تلاش چندین ساعته راهداران و همکاران پلیس راه خودرو‌های گرفتار در برف و کولاک به مسیر اصلی برگشته و سرنشینان از مرگ حتمی نجات یافتند.

او با بیان اینکه شهروندان از سفر‌های غیرضروری اجتناب نموده و در صورت تردد حتماً با تجهیزات کامل و اطلاع از وضعیت راه‌ها عازم جاده‌ها شوند تصریح کرد: گرفتارشدگان در این محور بیشتر به‌علت نداشتن زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی در محور خلخال ـ اسالم گرفتار شده بودند که با حضور همکاران پلیس راه به مسیر‌های خود هدایت شدند.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خلخال گفت: کلیه محور‌های ارتباطی در استان به سمت شهرستان‌های کوثر و خلخال به غیر از محور پونل که به‌علت ریزش بهمن مسدود است باز بوده و تردد در محور‌های مواصلاتی جنوب استان ادامه دارد.

خسروی افزود: بارش برف سنگین موجب مسدود شدن راه ارتباطی روستا‌های جلال‌آباد و ماجولان و تعدادی از روستا‌های در بخش شاهرود و مرکزی این شهرستان شده است.

او با اشاره به اینکه تلاش راهداران برای بازگشایی مسیر‌های مسدود شده روستایی خلخال هم‌اکنون با بکارگیری ماشین‌آلات راهداری ادامه دارد، افزود: با وجود بارش برف با تلاش راهداران راه‌های ارتباطی بین شهری این شهرستان برف‌روبی و بازگشایی شده و ترد خودرو‌ها در آن‌ها جریان دارد.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خلخال بیان کرد: هم‌اکنون ارتفاع برف در گردنه الماس واقع در جاده ارتباطی خلخال - اسالم و پونل به بیش از ۴۰ سانتیمتر رسیده و عبور از این گردنه سخت و برف‌گیر شهرستان با احتیاط کامل و داشتن زنجیرچرخ صورت می‌گیرد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 536056 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟