نجات جان حادثه دیدگان کوه های کهنوج / 7 ساعت نفسگیر میان مرگ و زندگی

به گزارش رکنا، رضا فلاح مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به اینکه این عملیات به دلیل تاریکی هوا، صعب العبور بودن منطقه و سرمای بیش از حد در طی ۲ روز انجام شده است، گفت: در طی تماس تلفنی یکی از حادثه دیدگان در ساعت ۱۹ عصر روز گذشته با جمعیت هلال احمر استان مبنی بر پرت شدن و فوت همراهی اش در کوه‌های کهنوج مدیم بلافاصله نجاتگران تیم کوهستان شهرستان کرمان در قالب یک تیم به منطقه حادثه اعزام شدند.

رهاسازی و انتقال حادثه دیدگان در کوه های کهنوج مدیم کرمان

او با اشاره به گیر افتادن فرد حادثه دیده در دیواره کوه افزود: تیم امدادی بعد از ۲ ساعت عملیات جستجو و رهاسازی موفق شد این فرد را در ارتفاع ۲ هزار و ۲۰۰ متری در دیواره کوه پیدا و به پایین کوه انتقال دهند.

رهاسازی و انتقال حادثه دیدگان در کوه های کهنوج مدیم کرمان

فلاح با اشاره به از سرگیری عملیات رهاسازی و انتقال پیکر فرد حادثه دیده از صبح امروز تصریح کرد: نجاتگران کوهستان هلال احمر کرمان در ارتفاع ۲۵۰۰ متری با برپایی سه کارگاه موفق شدند جسد این فرد را بعد از ۴ ساعت و نیم تلاش، به پایین کوه انتقال و به نیروی انتظامی تحویل دادند.

در این عملیات ۱۰ نفر از نجاتگران تیم کوهستان جمعیت هلال احمر شهرستان کرمان در قالب ۲ تیم حضور یافتند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 539152 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟