عکس وحشتناک از تکه پاره شدن دختربچه توسط سگ ولگرد / در شهرری رخ داد

به گزارش رکنا ، یک دختربچه گلفروش، شب گذشته در خیابان‌های شهرری توسط سگ‌های خیابانی به شدت مجروح شد و در حال حاضر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان ولیعصر تحت نظر پزشکان قرار دارد.

رضا حضرتی، عکاس و فعال اجتماعی که عکس دلخراش این دختربچه 7 ساله را در اختیار خبرگزاری تسنیم قرار داد، می‌گوید: مطلع شدم که یک کودک کار شب گذشته در حال فروختن گل در یکی از معابر شهرری تهران مورد حمله گروهی از سگ‌های خیابانی قرار گرفته و از ناحیه سر، گردن، کتف، کمر و پا دچار جراحت‌های شدید و در پی آن توسط مردم به بیمارستان منتقل شده است.

ptpfdcvi

وی ادامه می‌دهد: این دختربچه هفت ساله پس از آنکه تحت عمل جراحی اولیه قرار گرفت، اکنون در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان ولیعصر بستری است.

حضرتی با بیان اینکه سگ‌ها هنگام تشکیل گروه، به‌ویژه در شب‌ها بر اساس غریزه و طبیعتشان به شدت رفتار تهاجمی به خود می‌گیرند، می‌گوید: شهرداری‌ها و مسئولان شهری که موظف به جمع‌آوری و انتقالشان به پناهگاه‌های مجاز اقدام کنند، اکنون باید پاسخگو باشند.

این فعال اجتماعی از دوستداران حیوانات می‌خواهد از غذارسانی غیراصولی، احساسی و بدون برنامه به سگ‌های بدون ولگرد و خیابان که تنها به افزایش لجام‌گسیخته جمعیت آنها منجر می‌شود و نهایتا چنین حوادث ناگواری را رقم می‌زند خودداری کنند.

وی در پایان با ابراز تاسف از بی‌توجهی مسئولان به‌ویژه دستگاه‌های نظارتی به معضل کودکان کار می‌گوید: متاسفانه این قربانیان بی‌گناه تا جایی مورد غلفت قرار گرفته‌اند که سوء استفاده از آنها و حضورشان در معابر دیگر به امری عادی بدل شده است.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 538923 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟