به گزارش رکنا، سرهنگ حمید عبدالملکی گفت:‌ این تصادف در کیلومتر ۱۶ جاده سنندج به دیواندره و در داخل تونل اول رخ داد بطوریکه کامیون واژگون و بر روی ۲ خودروی دیگر افتاد و موجب مرگ راننده و سرنشینان این ۲ خودرو شد.

وی اضافه کرد: راننده وانت پیکان، راننده و ۲ سرنشین خودروی سواری پراید که با فاصله بسیار نزدیک پشت کامیون حرکت می‌کردند در این تصادف رانندگی کشته شدند.

سرهنگ عبدالملکی با بیان اینکه هنوز علت حادثه مشخص نیست و تحقیقات کارشناسان اد امه دارد، افزود:‌ اگر خودرو سواری پراید با فاصله بیشتری از وانت حرکت می‌کرد راننده و سرنشین آن از این حادثه جان سالم به در می‌بردند.

وی یادآور شد: به دلیل اینکه این تصادف در داخل تونل اتفاق افتاده جاده سنندج به دیواندره و بالعکس در این محدوده برای مدت یک ساعت مسدود بود و اکنون با بازگشایی محور و کنار کشیدن خودروهای تصادفی، تردد وسایل نقلیه در این مسیر از سر گرفته شد.

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان نیز اظهار داشت: ساعت ۱۶:۱ دقیقه عصر امروز در تماس با ۱۱۵ اعلام شد تصادفی بین یک دستگاه سواری پراید و یک دستگاه وانت و یک دستگاه کامیون در محور سنندج - دیواندره روی داده است.

مصطفی فرامرزی افزود: بر اثر این حادثه سه نفر از سرنشینان پراید و یک نفر از سرنشینان وانت پیکان جان باخته و سه نفر دیگر از سرنشینان پراید و وانت مصدوم شده بودند.

وی گفت: بلافاصله پس از تماس با اورژانس ۱۱۵ استان، پنج دستگاه آمبولانس به همراه کارشناسان مرکز به محل حادثه اعزام و ۲ نفر از مصدومان را به بیمارستان کوثر و یک نفر را نیز به بیمارستان بعثت سنندج منتقل کردند.

اورژانس ۱۱۵ کردستان دارای ۵۸ پایگاه شهری و جاده ای، ۲ پایگاه موتورلانس، یک پایگاه اورژانس هوایی و یک اتوبوس آمبولانس است.

طول شبکه راه های استان هفت هزار و ۸۳۴ کیلومتر است که این میزان شامل ۶ هزار کیلومتر راه روستایی، ٢٢٦ کیلومتر بزرگراه، ٣٠٨ کیلومتر راه اصلی و یک هزار و ٣٠٠ کیلومتر راه فرعی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 538379 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟