سرنوشت هولناک زن یاسوجی / او زنده زنده یخ می زد

به گزارش رکنا ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر این استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با همکاری امدادگران جمعیت هلال احمر شهرستان بهمئی بانوی ۴۰ ساله عشایر در ارتفاعات کوه ماغر بهمئی از مرگ حتمی نجات یافت.

امان الله جهانبین افزود: با مراجعه حضوری ساکنان محلی به جمعیت هلال احمر شهرستان بهمئی خبری مبنی بر بیماری بانوی ۴۰ ساله عشایری ساکن در ارتفاعات ماغر گزارش شد.

او بیان کرد: با توجه به کوهستانی بودن منطقه و بارش سنگین برف امکان انتقال این زن به مراکز درمانی وجود نداشت.

جهان بین اضافه کرد: به این منظور تیمی از نجاتگران پست زمستانه با یک دستگاه آمبولانس به منطقه کوهستانی ماغر در ۱۵ کیلومتری شهرستان اعزام شد.

او با اشاره به اینکه تیم امدادی پس از پنج کیلومتر پیاده روی در ارتفاعات برفگیر خود را به فرد بیمار رساندند، افزود: نجاتگران پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی مصدوم را با همکاری اهالی منطقه به پایین ارتفاعات انتقال دادند.

جهان بین با اشاره به گرفتار شدن سه نفر دیگر در منطقه برفگیر طسوج چرام هم گفت: تیم امداد و نجات چرام پس از پنج ساعت عملیات نفس گیر در منطقه صعب العبور این افراد را نیز نجات دادند.

او افزود: این افراد پس از ارائه خدمات اولیه و جلوگیری از سرمازدگی در پایگاه امداد و نجات شهید تقی نژاد جوخانه مرخص شدند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 534650 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟