دستبند پلیس بر دستان سارقان حرفه ای در اردبیل

به گزارش رکنا، سردار هوشنگ حسینی، فرمانده انتظامی استان اردبیل از دستگیری سارقان حرفه‌ای در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی خبر داد و گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت خودرو خصوصا خودرو‌های مدل پایین در شهرستان اردبیل و رهاسازی خودرو‌ها پس از سرقت قطعات و لوازم داخلی آن، بررسی موضوع با تشکیل تیم‌های عملیاتی در دستور کار کارآگاهان تیم سوم اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی از محل وقوع سرقت‌ها و افزایش کنترل‌های انتظامی مشخص شد، سرقت‌ها توسط 2 سارق حرفه‌ای و سابقه دار انجام که پس از هماهنگی با مقام قضائی سارقان در 2 عملیات جداگانه توسط کارآگاهان پلیس آگاهی دستگیر شدند.

سردار حسینی با اشاره به کشف یک دستگاه وانت نیسان و تعدادی لوازم و قطعات خودرو‌های مسروقه از مخفیگاه یکی از سارقان، گفت: سارقان دستگیر شده در بازجویی‌های پلیسی و در مواجهه با دلایل و مستندات قانونی پلیس لب به سخن گشوده و به ارتکاب 43 فقره سرقت خودرو و لوازم داخل خودرو اعتراف کردند.

او بیان کرد: رانندگان به هشدار‌های انتظامی و آموزش‌های همگانی پلیس در حوزه پیشگیری از سرقت خودرو توجه ویژه داشته و کاربردی کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 534341 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟