کشف 25 کیلو تریاک از داخل کابینت ! / دستگیری 5 سوداگر مرگ در هرمزگان

به گزارش رکنا ، سرهنگ"غلامحسین صفری"رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان مطلع شدند یک سوداگر مرگ در استان "هرمزگان" به وسیله یک سواری پژو ۴۰۵ اقدام به توزیع مواد مخدر می‌کند که بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر آن استان اعلام شد.

او افزود: ۲ اکیپ از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر هرمزگان خودروی مورد نظر را در محور "میناب - بندرعباس" شناسایی و متوقف کردند که در بازرسی از آن ۱۰۰ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بررسی‌های ماموران مشخص شد این سوداگر مرگ قصد داشته مواد را به فرد دیگری تحویل دهد که پس از هماهنگی‌های لازم از منزل او نیز بازرسی به عمل آمد و ۲۵ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک که در کابینت آشپزخانه جاساز شده بود کشف شد.

سرهنگ صفری اظهار داشت: در رابطه با این عملیات در مجموع ۱۲۶ کیلو تریاک کشف، ۵ سوداگر مرگ دستگیر و ۲ خودروی سبک نیز توقیف شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان تاکید کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و هرگز اجازه جولان و سرکشی به آنان داده نخواهد شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 534332 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟