کشف بیت کوین در بناب

به گزارش رکنا، سرهنگ سهراب شفقی ظهر امروز در گفتگویی با خبرنگاران با اعلام این خبر تصریح کرد: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق و انبار دستگاه‌های بیت کوئین (تولید ارز دیجیتال) در یکی از کارگاه‌های تولیدی متروکه حاشیه شهر بناب موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۲ قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از بررسی و تأیید صحت خبر و نیز با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از محل، در یکی از انبارهای این کارگاه تعداد ۱۶ دستگاه بیت کوئین قاچاق کشف و ضبط کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان امر ارزش ریالی دستگاه‌های قاچاق شده را ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند؛ گفت: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر شد که برای تحقیقات بیشتر تحویل پلیس آگاهی شد.

شفقی در ادامه با بیان اینکه پلیس دستگیری مجرمان و برخورد با هنجارشکنان را همواره در دستور کار خود قرار داده است، از همشهریان عزیز خواست برای کمک به اقتصاد، آرامش و به خصوص امنیت جامعه، در صورت اطلاع از این گونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ (سامانه فوریت‌های پلیسی) به پلیس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 534325 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟