پرونده تلخ آرمان کوچولو به کجا رسید؟ + فیلم
حجم ویدیو: 5.89M | مدت زمان ویدیو: 00:00:54

به گزارش رکنا ، وکیل خانواده غیاثی گفت: پس از وقوع حادثه سقوط آرمان، در کارگروه فدراسیون احکامی اعلام، اما با اعتراض خانواده غیاثی مواجه شد و به مرحله تجدیدنظر رسید، که نهایتا احکامی برای افراد برگزارکننده صادر و برای رئیس هیئت و نایب‌رئیس هیئت نیز توبیخ و درج در پرونده در نظر گرفته شد.

سید حسین دوازده‌امامی با تأکید بر اینکه «پرونده قضایی آرمان» هنوز در مرحله تحقیقات دادسرا است، افزود: این احکام از سوی فدراسیون است و هنوز حکم قضایی برای این پرونده صادر نشده است. خانواده غیاثی قصد داشتند تا مسئولیت رئیس هیئت نیز مشخص شود، چون رئیس هیئت، همان‌طور که در رأس کمیسیون هم مشخص است، در دو مسابقه قبل از این حادثه که بدون مجوز برگزارشده بودند، شرکت کرده و هیچ توبیخ و تذکری به برگزارکنندگان آن مسابقات داده نشد، این در حالی است که اگر تذکری در همان مراحل، توسط رئیس هیئت داده‌شده بود، به‌احتمال زیاد مسابقه سوم بدون مجوز و رعایت استانداردهای لازم برگزار نمی‌شد.

وی ادامه داد: پیگیر این هستیم که مسئولیت رئیس هیئت باوجود اطلاع از برگزاری مسابقات بدون مجوز، مشخص شود و البته نتیجه این اقدام برای بقیه ورزشکاران مفید فایده خواهد بود.

روز جمعه ۲۹ شهریورماه و در جریان مسابقه‌ای بدون مجوز در سالن ایثار فولادشهر، آرمان غیاثی کودک سنگ‌نورد ۸ ساله از ارتفاع زیاد سقوط کرد و دچار آسیب جدی شده و به کما رفت. وی پس از انتقال در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان الزهرا (س) اصفهان بستری شد و بعد از یکماه از بیمارستان مرخص شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 534014 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟