سارقان خانه‌ باغ‌های مهاباد دستگیر شدند

به گزارش رکنا ، فرمانده انتظامی مهاباد گفت: سه سارق حرفه‌ای خانه‌ باغ‌های این شهرستان با تلاش و سرعت عمل ماموران این فرماندهی دستگیر شدند.

 سرهنگ برزو تجاری گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از خانه‌باغ‌ها در این شهرستان، پیگیری این موضوع در دستور کار ویژه ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

او اضافه کرد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی و تحقیقاتی، در یک عملیات غافلگیرانه موفق به شناسایی مخفیگاه سارقان و دستگیری آن‌ها شدند.

فرمانده انتظامی مهاباد افزود: متهمان در بازجویی‌های اولیه به ۱۳ فقره سرقت اقلام و وسایل خانه باغ‌ها و مزارع در مهاباد و همچنین دریچه‌های منهول در شهر‌های اطراف اعتراف کردند.

او با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شدند اظهار داشت: اموال کشف شده از متهمان به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده که تحویل مالباختگان شد.

سرهنگ تجاری با تاکید بر لزوم توجه به نکات ایمنی و حفاظتی از منازل و خانه باغ‌ها گفت: رعایت نکات ایمنی از سوی شهروندان فرصت سوءاستفاده را از سارقان سلب می‌کند.

او اظهار داشت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 533270 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟