به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "نادر مرادی" معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت گفت: با کسب خبری مبنی بر دپو مقادیر زیادی مواد اولیه رنگ احتکار شده توسط فردی سودجو در یک انبار در حاشیه جنوب شهر تهران در منطقه کهریزک، موضوع در دستور کار تیمی از ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس پایتخت قرار گرفت.

وی افزود: ماموران، پس از بررسی صحت خبر با هماهنگی قضائی به همراه نمایندگانی از اداره تعزیزات حکومتی و صنعت و معدن وارد عمل شدند و در بازرسی از این انبار نزدیک به 35 تن مواد اولیه رنگ احتکار شده، کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کارشناسان، ارزش مواد و رنگ های احتکار شده را حدود 350 میلیارد ریال برآورد کرده اند، خاطر نشان کرد: با هماهنگی قضائی انبار مورد نظر پلمب و فرد متخلف پس از تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در پایان با تشکر از همکاری خوب مردم با نیروی انتظامی، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در زمینه احتکار کالا موارد را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع رسانی کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 533060 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟