عیادت وزیر بهداشت از مصدومان حادثه تشییع شهید سردار سلیمانی

به گزارش رکنا، در آیین تشییع سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ،بر اثر ازدحام و فشار جمعیت، تعدادی از تشییع کنندگان مراسم سردار سلیمانی مصدوم شدند و شماری نیز جان باختند.

منابع خبری در استان کرمان در گفت‌ و گو با ایرنا ضمن تأیید این خبر اعلام کردند که این افرادِ اغلب مسن، در مسیر خروجی از میدان آزادی و ورودی به خیابان شهید بهشتی کرمان براثر ازدحام جمعیت آسیب دیده‌اند.

به گفته کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، همه مصدومان به بیمارستان منتقل شدند و ابعاد این حادثه در دست بررسی است اما هنوز نمی توان آمار دقیقی از جان‌باختگان و مصدومان حادثه اعلام کرد.

جهانپور گفت: ازدحام جمعیت در یکی دو نقطه از جاهایی که تراکم جمعیت وجود داشت باعث شد عده ای از مردم زیر دست و پا و ازدحام بمانند و در این حادثه تعدادی از عزاداران دچار آسیب شدند که در بین آنان زن و مرد و سالمند و نوجوان وجود دارد.

مراسم تدفین سردار سلیمانی و همرزم شهیدش نیز به بنا به تصمیم ستاد برگزاری مراسم تییع و تدفین به دلیل ازدحام جمعیت به زمان دیگری موکول شده است.

آیین تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی و همرزمش حسین پورجعفری صبح امروز با حضور معاون اول رییس جمهوری و تعدادی از وزرا، هیاتی از قوه قضاییه و فرماندهان نظامی در کرمان انجام شد.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله پهپادهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 532758 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟