خاکسپاری کوهنورد مهابادی که کشته شد

به گزارش رکنا ، مراسم تشییع و خاکسپاری همنورد فقید و مادر کوهستان زنده یاد خدیجه خدیر با همراهی جمع کثیری از کوهنوردان، فعالان زیست محیطی و مردم مهاباد دیروز ساعت ۱۶ در آرامستان باغ فردوس برگزار شد.

«خدیجه خدیر» کوهنورد با سابقه مهابادی که از اعضای فعال محیط زیست این شهرستان صبح روز چهارشنبه گذشته برای کوهنوردی خارج شده و به خانه بازنگشته بود.

سرهنگ تجاری فرمانده انتظامی شهرستان مهاباد گفت: در پی مراجعه شاکیان مبنی بر مفقود شدن بانوی کوهنورد که صبح چهارشنبه از منزل خود خارج شده بود، مراتب در دستور کار پلیس قرار گرفت و بعد از شناسایی چندین مظنون و اقدامات خاص پلیسی یکی از مظنونین مورد تعقیب قرار گرفت و با توجه به ارتباطات خانوادگی که خانواده قاتل با خانواده مقتول داشتند، در روز حادثه شخص قاتل، مقتول را به بهانه اقدامات پزشکی سوار خودرو شخصی خود می‌کند و مقتول را از شهر خارج و در مسیر جاده بوکان – مهاباد به قتل می‌رساند و طلا‌های مقتول را به سرقت می‌برد. در نهایت با اقدامات فنی پلیس و با بازسازی صحنه قتل، قاتل به قتل این خانم اعتراف کرد و در حال حاضر قاتل در بازداشت است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 532581 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟