کشف ۹ تن انواع مواد مخدر در البرز

به گزارش رکنا،عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی استان البرز از کشف بیش از ۹ هزار و ۳۶ کیلوگرم انواع مخدر با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این استان خبر داد و گفت: این مقدار مواد مخدر شامل ۶ هزار و ۸۵۷ کیلوگرم تریاک، ۹۶۶ کیلوگرم حشیش، ۲۶۳ کیلوگرم مرفین، ۵۲۲ کیلوگرم هرویین و کراک و ۲۵۴ کیلوگرم شیشه و بقیه سایر مواد مخدر بوده است.

محمدیان در تشریح اقدامات پلیس البرز در برخورد با مواد مخدر گفت: طی سال جاری ۵۱۴ قاچاقچی دستگیر، ۲۵ باند بزرگ توزیع مواد مخدر متلاشی و ۲۸۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین از قاچاقچیان در البرز کشف شده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: در این مدت 7 هزار و ۷۲۵ نگهدارنده، ۲ هزار و ۵۶۰ توزیع کننده و ۴۰ حمل کننده مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز یادآور شد: یکی از اولویت‌های مهم پلیس البرز در سال جاری مبارزه قاطع و جدی با قاچاقچیان مواد مخدر است و خانواده ها به عنوان عامل مهم در پیشگیری و کنترل معضل بزرگ مواد مخدر باید مراقبت بیشتری از فرزندان خود داشته باشند.

وی به اجرای طرح های پاکسازی در مناطق آلوده استان البرز اشاره کرد و افزود: طرح پاکسازی نقاط آلوده در مناطق مختلف در حال اجرا است که به صورت مستمر در مناطقی مثل حصار، مهدی آباد و ملک آباد با برنامه ریزی های اطلاعاتی و عملیاتی اجرا می شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 532431 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟