مرگ دلخراش نماینده مجلس در تصادف هولناک!+ عکس جنازه امینی فرد در لحظه حادثه

به گزارش رکنا، امینی فرد نماینده ایرانشهر در سانحه رانندگی فوت کرد. این حادثه درتصادف محور خاش زاهدان دوراهی کورین رخ داد.

سرهنگ بهروزی فرمانده پلیس راه سیستان و بلوچستان گفت: این حادثه ساعت 12 و 20 دقیقه امروز در 45 کیلومتری زاهدان بر اثر برخورد سواری سوزوکی با خودروی پراید رخ داد.

وی افزود: در این حادثه خودروی پراید که حامل سوخت قاچاق بود به شدت با خودروی سوزوکی حامل آقای  امینی فرد برخورد کرد.

وی ادامه داد: در این حادثه به دلیل شدت ضربات وارده علاوه بر نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی راننده وی به همراه راننده پراید نیز جان خود را از دست دادند.

امینی فرد نماینده ایرانشهر

محمدنعیم امینی‌فرد در سال ۱۳۴۶ در شهر "بمپور" از توابع شهرستان "ایرانشهر" در جنوب استان "سیستان و بلوچستان" به دنیا آمد. وی پس از سپری کردن تحصیلات مقدماتی و متوسطه در شهرستان‌های "بمپور و ایرانشهر" موفق به اخذ مدرک دیپلم شد. سپس با شرکت در کنکور سراسری سال ۱۳۶۴، در رشته "پزشکی عمومی" دانشگاه شهید بهشتی تهران پذیرفته و پس از چندی دانش آموخته شد. دکتر امینی فرد هم چنین مدرک تخصصی چشم پزشکی و مدرک فوق تخصصی قرنیه را از این دانشگاه اخذ کرد.

محمدنعیم امینی‌فرد

از جمله سوابق دکتر امینی فرد می‌توان به ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان "ایرانشهر"، عضویت در هیئت مدیره نظام پزشکی ایرانشهر، عضویت در هیئت علمی گروه چشم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و ریاست بخش بیمارستان فوق تخصصی الزهرا (س) زاهدان اشاره کرد.۷ اسفند سال ۱۳۹۴، دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شد؛ در این دوره دکتر محمد نعیم امینی فرد در همان مرحله اول، به عنوان نماینده مردم شهرستان‌های "ایرانشهر، سرباز، دلگان و فنوج" از توابع استان "سیستان و بلوچستان" به خانه ملت راه یافت.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 532127 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟