شناسایی سارق تنوع طلب در رودسر !

به گزارش رکنا ، سرهنگ بابک علیزاده، فرمانده انتظامی رودسر گفت: یک سارق موتورسیکلت و اماکن عمومی و خصوصی با ۱۶ فقره سرقت در این شهرستان دستگیر شد.

او افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت و اماکن عمومی و خصوصی در سطح شهرستان رودسر، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی رودسر اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات میدانی یک متهم را در این پرونده‌ها شناسایی و با هماهنگی قضایی را دستگیر کردند.

سرهنگ علیزاده بیان داشت: متهم ۲۸ ساله در تحقیقات فنی پلیس به ۲ فقره سرقت موتورسیکلت، ۸ فقره سرقت اماکن خصوصی و ۶ فقره سرقت از اماکن عمومی در سطح شهرستان رودسر و فروش وسایل سرقتی به یک مالخر اعتراف کرد.

او با بیان اینکه مالخر این پرونده‌ها شناسایی و دستگیر شده است، گفت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودسر از شهروندان خواست: هشدار‌های انتظامی را در بحث پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 532105 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟