«خدیجه خدیر» کوهنورد مهابادی ناپدید شد + عکس

به گزارش رکنا، دیاکو افشردل اظهار داشت: «خدیجه خدیر» کوهنورد و فعال محیط زیست با سابقه مهابادی که از او به عنوان مادر محیط زیست نیز در مهاباد یاد می شود از روز چهارشنبه ۹ صبح از خانه خارج شده و تاکنون اطلاعی از او در دست نیست.

او ادامه داد: خانواده این کوهنورد مهابادی امروز صبح ساعت ۱۰ به هیات کوهنوردی اطلاع دادند که خانم خدیر از روز گذشته تاکنون به خانه باز نگشته است.

افشردل گفت: هیات کوهنوردی فراخوانی صادر کرد و ۱۵۰ کوهنورد در قالب ۱۲ تیم به جستجوی این زن کوهنورد در مکان‌هایی که احتمال می‌دادیم به تنهایی به کوهنوردی رفته باشد، برای جست و جو مراجعه کردیم.

رییس هیات کوهنوردی مهاباد افزود: این عملیات جستجو از ساعت ۱۲ امروز تا ۱۷ عصر ادامه داشت اما خبر از خانم خدیر نبود.

او تصریح کرد: این بانوی مهابادی از ساعت ۹ روز چهارشنبه از خانه خارج شده و حوالی ساعت ۲ بعد از ظهر نیز در اطراف خانه خودشان مشاهده شده است اما بعد از آن کسی از او خبر ندارد خانواده او ضمن اظهار نگرانی ومراتب را در اختیار مراجع انتظامی قرار داده اند.

افشردل گفت: خدیجه خانم یکی از باسابقه‌ترین کوهنوردان مهابادی است و امیدواریم که هرچه زودتر اخبار صحت و سلامتی شان به دست ما برسد و در کمال صحت و سلامت به خانواده به خانه خود بازگردند. هیات کوهنوردی به جستجوی خود همچنان ادامه خواهد داد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 531520 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟