کشف 86 کیلو تریاک در کامیون رها شده در تهران

به گزارش رکنا ، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف 86 کیلو و 700گرم تریاک در داخل کامیونی رها شده خبر داد و گفت: مالک خود اظهار داشت کامیونش را برای اسباب کشی به یکی از دوستانش به امانت داده بود.

به گزارش رکنا ، سرهنگ "محمد بخشنده" گفت: عصر روز گذشته دهم دی ماه با دریافت خبری مبنی بر کشف یک دستگاه کامیون رها شده در محدوده حوالی پارک چیتگر، تیمی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر به همراه گشت انتظامی کلانتری محل برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ظن این می رفت که کامیون حامل بار مواد مخدر باشد، گفت: دستور قضائی برای بررسی کامیون اخذ و ماموران عملیات تحقیقات میدانی در این خصوص را آغاز کردند.

وی عنوان کرد: در عملیات پلیسی، داخل کامیون بازرسی و مقدار 86 کیلو 700 گرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه در ادامه تحقیقات پلیسی، مالک کامیون شناسایی و تیمی از ماموران برای دستگیری وی به محل سکونتش اعزام شدند، گفت: مالک کامیون مدعی شد که خودرواش را در اختیار یکی از دوستانش می باشد که برای اسباب کشی از وی امانت گرفته است و از حمل مواد مخدر و رها شدن آن در حوالی پارک چیتگر بی خبر است.

بخشنده گفت: در گام بعدی تحقیقات پلیسی، متهم اصلی پرونده در مخفیگاهش دستگیر و پس از انتقال به پلیس مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت در آن شب با دیدن گشت انتظامی پلیس در نزدیکی کامیون از ترس دستگیری، کامیون را در کنار پارک چیتگر رها کرده و گریخته است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با اعتراف صریح متهم به جرم ارتکابی، متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 531302 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟