دستگیری موتورسوار قاچاقچی در تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ "محمد بخشنده" عنوان کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه ای قصد دارد مقادیری مواد مخدر از استان های جنوبی کشور تهیه و به تهران منتقل کند، بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران پایگاه سوم پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی عنوان کرد: با تکمیل تحقیقات اطلاعاتی تیم عملیات پایگاه سوم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، مشخص شد که متهم با سفر به استان های جنوبی کشور، مقادیری تریاک از قاچاقچیان مواد مخدر تهیه کرده است و قصد دارد با گذشتن از استان اصفهان مواد مخدر تهیه شده را با یک دستگاه موتورسیکلت به تهران منتقل کند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت، ادامه داد: با اخذ نیابت قضائی تیمی از ماموران عملیات پایگاه سوم به "استان اصفهان" اعزام شدند.

این مقام پلیسی ابراز داشت: با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان موتورسیکلت متهم در محور مواصلاتی به شهرستان خمین از توابع شهرستان اصفهان مشاهده شد.

وی با اشاره به اینکه ماموران پس از مراقبت های ویژه موتورسیکلت متهم را قبل از رسیدن به شهرستان خمین متوقف و راکب آن را دستگیر کردند، گفت: در بررسی از خورجین موتورسیکلت 31 کلیو و 180 گرم تریاک کشف شد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: با اعتراف صریح متهم به جرم ارتکابی و تکمیل تحقیقات پلیسی، متهم در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 530580 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟