ردپای سوداگر مرگ در تهران / پلیس پایتخت فاش کرد

به گزارش رکنا، سرهنگ "محمد بخشنده"  عنوان کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان حرفه ای قصد دارد مقادیری مواد مخدر از استان های جنوبی کشور تهیه و به تهران منتقل کند، بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران پایگاه چهارم پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی عنوان کرد: با تکمیل تحقیقات اطلاعاتی تیم عملیات پایگاه چهارم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، مشخص شد که متهم با سفر به استان های جنوبی کشور، مقادیری تریاک از قاچاقچیان مواد مخدر تهیه کرده است و قصد دارد با گذشتن از استان چهار محال بختیاری مواد مخدر تهیه شده را با یک دستگاه خودروی نیسان به تهران منتقل کند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار گرفت، ادامه داد: با اخذ نیابت قضائی تیمی از ماموران عملیات پایگاه چهارم به "چهارمحال بختیاری" اعزام شدند.

این مقام پلیسی ابراز داشت: با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان چهار محال بختیاری خودروی متهم روز گذشته هشتم دی ماه در محور مواصلاتی به استان چهار محال بختیاری، شهرستان بروجن مشاهده و مراقبت های ویژه پلیسی آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه ماموران پس از مراقبت های ویژه خودروی متهم را متوقف و راننده آن را دستگیر کردند، گفت: در بررسی از خودروی نیسان 70 کیلو تریاک کشف شد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: با اعتراف صریح متهم به جرم ارتکابی و تکمیل تحقیقات پلیسی، متهم در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 530576 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟