شناسایی 2 سارق حرفه ای  باطری موتورسیکلت در یزد

به گزارش رکنا ، فرمانده انتظامی شهرستان یزد از شناسایی و دستگیری دو سارق حرفه‌ای با ۲۴۶ فقره باطری مسروقه موتورسیکلت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ «منوچهر نصیری» با بیان این‌ که تأمین امنیت عمومی جامعه و همچنین جذب مشارکت مردم برای امنیت بیش از پیش یکی از اولویت‌های جدی فرماندهی انتظامی در استان یزد است،‌ اظهار کرد:‌ با توجه به سرقت‌های متعدد باطری موتورسیکلت ها در شهر یزد، دستگیری سارق یا سارقان این پرونده در دستور کار ماموران پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با انجام کار اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی، رد پایی از دو متهم حرفه‌ای به دست آوردند و در همین راستا هماهنگی لازم با مقامات قضائی به عمل آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد در ادامه با اشاره به دستگیری متهمان در عملیات ضربتی و غافلگیرانه پلیس، گفت: سارقان در بازجویی‌های به عمل آمده به ۲۴۶ فقره سرقت باطری موتورسیکلت در سطح شهر یزد اعتراف کردند و روانه دادسرا شدند.

سرهنگ نصری در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: مالکان موتورسیکلت‌هایی که به این نحو مورد سرقت قرار گرفته‌اند می‌توانند به کلانتری ۱۳ شهید رجایی یزد مراجعه کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 530411 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟