راز 2 سر بدون بدن و 5 بدن بدون سر در اقیانوس آرام / قایق مرگ چگونه واژگون شد

به گزارش رکنا، تلویزیون دولتی ژاپن روز یکشنبه گزارش کرد در لاشه این قایق که احتمالا متعلق به کره شمالی است و با آب به ساحل جزیره سادو در دریای ژاپن آورده شده است، ابزار و ادوات ماهیگیری پیدا شده است.

یک مامور پلیس روز جمعه در حین گشت زنی، این قایق را در محله سوباما در شهر سادو واقع در استان نیگاتا پیدا کرد هفت جسد که تا حدی تبدیل به اسکلت شده بودند در داخل این قایق یافته شد.

ماموران گارد ساحلی این اجساد را به دقت مورد آزمایش قرار دادند اما نتوانستند زمان مرگ آنها را تعیین کنند آنها می گویند که فقط دو جسد سر داشتند.

ماموران می گویند که یک تور ماهیگیری، طعمه های مصنوعی، یک طناب و جلیقه های نجاتی را نیز در داخل این قایق پیدا کرده اند بر روی قسمت سینه این قایق با رنگ قرمز حروف و اعدادی نوشته شده است که به نظر می رسد به زبان کره ای باشد.

از قایق تنها دماغه آن یافت شده است طول آن حدودا ۷.۶ متر، پهنای آن ۴.۳ متر و بلندی آن ۲ متر است.

گارد ساحلی ژاپن سال ۱۳۹۶ نیز اعلام کرد ۸ جسد را در مناطق ساحلی در شمال کشور یافته است که احتمالا متعلق به ماهیگیران کره شمالی است.

در سال های گذشته بارها اتفاقاتی از این دست در آب های مرزی دو کشور روی داده است و قایق های بی نام و نشان زیادی در سواحل ژاپن پیدا شده اند.

آبان ۱۳۹۷ نیز نیروهای گارد ساحلی ژاپن دو قایق دیگر را شناسایی کرد که یکی از آنها حامل سه تبعه کره شمالی بود و در دیگری نیز هفت جسد پیدا شد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 530221 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟