دستگیری 2 جوان مبایل قاپ در بازار تهران

به گزارش رکنا،سرهنگ "دوستعلی جلیلیان " در توضیح این خبر بیان داشت: ساعت 13:40 دقیقه سوم دی ماه ماموران انتظامی کلانتری 130 نازی آباد هنگام گشت زنی در محدوده بازار تهران بودند که به 2 موتورسوار، سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک بودند، برخورد کردند.

سرکلانتر هفتم گفت: موتورسواران به شهروندی نزدیک و قصد داشتند که گوشی وی را قاپیده که بلافاصله تیم گشت انتظامی کلانتری برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: ماموران به تعقیب متهمان پرداختند و پس از مدتی تعقیب و گریز موفق شدند راکب و ترک نشین موتورسیکلت را دستگیر و تحت بازجوئی اولیه قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه متهمان که دو مرد جوان 18 و 20 ساله بودند در ابتدا منکر هرگونه جرمی بودند، تصریح کرد: در بررسی های بیشتر از متهمان، تعداد 7 دستگاه گوشی سرقتی از آنان کشف شد.

جلیلیان با بیان اینکه متهمان به همراه موتورسیکلت توقیفی و گوشی های سرقتی به کلانتری 130 نازی آباد منتقل شدند، ادامه داد: متهمان در کلانتری به 32 فقره موبایل قاپی با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

سر کلانتر هفتم افزود: در گام بعدی ماموران کلانتری نازی آباد موفق شدند مالکان گوشی های سرقتی را شناسایی و برای شناسایی متهمان به کلانتری دعوت شدند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: متهمان اظهار داشتند، مدتی است که با همکاری یکدیگر با استفاده از موتورسیکلت فاقد پلاک موبایل قاپی می کنند.

وی گفت: کشف جرئیات پرونده و شناسایی سایر مال باختگان ادامه دارد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 530129 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟