دستگیری 2 موبایل قاپ در تهران / اعتراف به 42 فقره سرقت

به گزارش رکنا، سرهنگ "دوستعلی جلیلیان" گفت: ساعت 19:00 نوزدهم آذر ماه جاری ماموران کلانتری 117 "جوادیه" هنگام گشت زنی در محدوده "ترمینال جنوب" به 2 موتورسوار در حال سرقت گوشی تلفن همراه راننده یک دستگاه خودروی سواری پراید که در کنار خیابان پارک و در حال مکالمه بود، برخورد کردند.

سرکلانتر هفتم در خصوص چگونگی سرقت موتورسواران، عنوان کرد: سارقان در خیابان "فدائیان" با موتورسیکلت منتظر بودند که ترک نشین از موتور پیاده و به سمت خودروی پراید حرکت و در یک لحظه گوشی تلفن همراه راننده خودرو را قاپیده و به سرعت سوار بر موتورسیکلت شده و از محل گریختند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: با مشاهده صحنه سرقت، تیم انتظامی کلانتری "جوادیه" برای دستگیری موتورسواران وارد عمل شده و پس از مدتی تعقیب و گریز موفق شدند، موتورسیکلت آنان را متوقف و هر 2 سارق را دستگیر کنند.

این مقام پلیسی، تصریح کرد: در بررسی های بیشتر 9 دستگاه گوشی سرقتی از جمله تلفن همراه راننده خودروی سواری پراید کشف و متهمان به سرقتی بودن این گوشی ها نیز اعتراف کردند.

سرکلانتر هفتم با بیان اینکه هر 2 موتورسوار پس از انتقال به کلانتری "جوادیه" به 42 فقره سرقت موبایل با همکاری یکدیگر اعتراف کردند، افزود: تاکنون 5 تن از مال باختگان شناسایی شده اند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 525626 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟