دستگیری اعضای باند بسته بندی چای تقلبی / در البرز به دام افتادند

به گزارش رکنا،محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در پی دریافت گزارش هایی از پلیس امنیت عمومی استان مبنی بر اینکه افرادی با اجاره یک واحد مسکونی اقدام به ایجاد کارگاه بسته بندی چای تقلبی با پاکت های چای برند خارجی می کنند، پیگیری موضوع در دستورکار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز ادامه داد: کارگاه موردنظر به صورت نامحسوس تحت نظر قرار گرفت تا اینکه کارآگاهان مطلع شدند یک دستگاه خودروی وانت نیسان حامل کارتن و پاکت های خالی چای با برند خارجی که از تهران به سمت کرج در حال حرکت است، قصد دارد در حوالی فاز چهار مهرشهر بار را تحویل این افراد دهد.

وی افزود: بلافاصله مسیرهای ورودی آزادراه تهران –کرج به سمت فاز چهار مهرشهر تحت کنترل قرار گرفت تا اینکه خودروی موردنظر شناسایی و با تعقیب پلیس، در نهایت یکی از انبارها نیز شناسایی شد و کارآگاهان با رعایت موارد حفاظتی و امنیتی وارد کارگاه شدند و سه نفر را که در حال تخلیه و جابجایی پاکت های چای تقلبی بودند در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز مطرح کرد: در بازرسی از انبار و خودروی وانت نیسان، تعداد 50 کارتن 300 تا 350 عددی پاکت خالی چای خارجی جعلی کشف شد و متهمان برای تحقیقات بیشتر به پلیس امنیت عمومی استان البرز منتقل شدند.

نادربیگی عنوان کرد: با انجام اقدامات تکمیلی محل اصلی کارگاه در منطقه ترک آباد شناسایی شد و پس از اعزام ماموران پلیس امنیت عمومی به کارگاه فردی که به عنوان کارگر در انبار حضور داشته و قصد درگیری با ماموران و تهییج افراد محل را داشت با هوشیاری ماموران دستگیر و اوضاع آرام شد.

وی اظهار کرد: در بازرسی از اتاقی که در کف کارگاه تعبیه شده بود، بالغ بر چندین هزار پاکت خالی چای خارجی، تعداد زیادی پاکت بزرگ چای خالی که قبلاً اقدام به بسته بندی آن ها شده بود، هشت بسته چای تقلبی 500 گرمی آماده و دستگاه های بسته بندی چای، شامل دستگاه درج تاریخ و قیمت و یک دستگاه پرس برای بسته بندی چای تقلبی کشف و کارگاه پلمب شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اذعان کرد: متهمان در بازجویی های ماموران اعتراف کردند که به قصد عرضه چای تقلبی به بازار اقدام به تهیه پاکت های خالی با برند چای خارجی کرده اند و قصد داشتند، با پرکردن پاکت ها از چای ایرانی، آن ها را به جای چای خارجی، به قیمت بالا به فروش برسانند.

وی اظهار کرد: متهمان اذعان داشتند که طی دو مرحله، دو میلیارد ریال، پاکت خالی و تقلبی چای با برند چای خارجی را از فردی در تهران خریداری کرده اند و قصد داشتند به زودی بسته های چای را روانه بازار کنند که با اقدام به موقع پلیس به نیت خود نرسیدند. متهمان با قرار مناسب برای انجام تحقیقات و شناسایی سایر همدستان آن ها در اختیار پلیس آگاهی قرار دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 530084 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟