شناسایی کلاهبردار حرفه ای در اصفهان

به گزارش رکنا ، سرهنگ "علی صادقی" فرمانده انتظامی شهرستان تیران وکرون در این خصوص اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره کلاهبرداری و اخاذی مبلغ ۳ میلیون ریال با ترفند‌های خاص و مراجعه مالباخته به یگان انتظامی، موضوع در دستور کار مامورین کلانتری ۱۱ شهرستان "تیران و کرون" قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از انجام یکسری اقدامات تخصصی موفق شدند فرد کلاهبردار را شناسایی و دستگیر کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم در بازجوئی‌های تخصصی پلیس به کلاهبردرای مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال از شهروندان اعتراف کرد و بیان داشت: این فرد با مراجعه به عابر بانک‌ها از شهروندان می‌خواسته مبلغی را با کارت خودشان به حسابی واریز کنند تا او وجه نقد به آنان بپردازد که پس از واریز شدن مبلغ به کارت درخواستی، متواری می‌شده است.

سرهنگ صادقی بیان داشت: دیگر مالباختگان و شاکیان این پرونده نیز شناسایی می‌شوند و متهم نیز برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران وکرون در پایان از عموم شهروندان خواست، کلاهبرداران افرادی هستند که ظاهری شیک و مرتب دارند مراقب باشید در دام آن‌ها گرفتار نشوید و هر گونه موضوع مشکوک را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهید و افرادی که به این طریق از آنان کلاهبرداری شده نیز می‌توانند به پلیس آگاهی شهرستان تیران و کرون مراجعه کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 530082 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟