انفجار در روستای آمل / 7 نفر حال خوبی ندارند

به گزارش رکنا ، سخنگوی اورژانس مازندران حال هفت نفر از حادثه‌دیده‌گان انفجار آمل را وخیم گزارش کرد و گفت: در این حادثه که علت آن توسط کارشناسان در دست بررسی است اما گفته شده انفجار گاز شهری در یک منزل مسکونی بوده ، ۱۳ نفر مرد در این حادثه مصدوم شدند.

ذکریا اشکپور در توضیحات تکمیلی درباره حادثه شب گذشته انفجار جاز در آمل اظهار کرد: در دقایق اولیه حادثه و به دلیل شدت آن سریعا واحدهای EOC (مرکز هدایت عملیات بحران ) و MCMC (مرکز پایش مراقبت‌های درمانی ) در دانشگاه به صورت ویژه برای پایش مخاطره و هماهنگی‌های لازم برای نقل و انتقال مصدومان فعال شدند.

وی با اعلام اینکه آمبولانس‌های پایگاه‌های اورژانس آمل ۱ ، آمل۲، آمل۳ و اتوبوس آمبولانس به محل حادثه واقع در روستای بوران اعزام شدند، گفت: در این حادثه که علت آن توسط کارشناسان در دست بررسی است اما گفته شده انفجار گاز شهری در یک منزل مسکونی بوده ، ۱۳ نفر مرد در این حادثه مصدوم شدند.

سخنگوی اورژانس مازندران اضافه کرد: بیشترین جراحات مصدومان سوختگی بوده که پس از انجام اقدامات اولیه پیش بیمارستانی به بیمارستان ۱۷ شهریور آمل منتقل شدند.

وی اضافه کرد: در بین مصدومان ۱۳ نفر که دچار سوختگی وسیع بودند با اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های پایگاه‌های اورژانس آمل به بیمارستان فوق‌تخصصی سوانح و سوختگی زارع ساری منتقل شدند.

اشکپور اضافه کرد: حال هفت نفر از مصدومان وخیم گزارش شده است.

در حادثه آتش سوزی روستای بوران آمل ۱۳ نفر با سوختگی شدید به بیمارستان سوختگی زارع ساری منتقل شدند.

برخی از منابع محلی خبر دادند، در حادثه انفجار گاز در روستای بوران آمل ۱۳ نفر با سوختگی شدید به بیمارستان ۱۷ شهریور آمل منتقل شدند.

این زخمی‌ها پس از مداوا با اتوبوس آمبولانس اورژانس ۱۱۵ آمل به بیمارستان سوختگی زارع ساری انتقال داده شدند.

به گفته شاهدان، این حادثه به علت انفجار گاز بوده ولی علت دقیق آن مشخص نیست.

اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام می‌شود.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 529905 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟