به گزارش گروه حوادث رکنا از آبادان ، در پی اعلام به مرکز پلیس 110 آبادان در ساعت 1:30دقیقه بامداد جمعه 6دی ماه مبنی بر یک مورد درگیری در منطقه کوی کارگر بلافاصله مأموران کلانتری 13 قدس به محل اعزام شده و مشاهده کردند پسر جوانی در عقب یک پراید نشسته و اهالی منطقه کوی کارگر که اغلب پرسنل ناجا و یا بازنشستگان این سازمان هستند خودرو را محاصره کرده اند که در بررسی های بعمل آمده مشخص شد پسر جوانی با پرایدش در حال پرسه زنی در کوچه بود که به مرد جوانی که جلوی در منزلش ایستاده بود گیر می دهد و خود را به عنوان یک نیروی امنیتی معرفی می کند که اهالی محل سر رسیده و زمانی که اهالی قصد متوقف کردن وی را داشتند این پسر جوان به اهالی کوی کارگر حمله ور می شود که در نهایت وی مهار شده و تحویل پلیس داده می شود .

مهران یکی از اهالی محل درگفت و گوی اختصاصی به رکنا گفت : تقریبا یک هفته پیش بود که چند جوان مست ناشناس در ساعات پایانی شب وارد منزل یکی از همسایه هایمان که سرهنگ بازنشسته پلیس است شدند و پسر همسایه را که از نظر ذهنی مشکل دارد مورد ضرب و شتم قرار داده و از این موضوع نیز فیلم گرفتند که من با کمک یک راننده آژانس این افراد را از منزل همسایه مان بیرون کردیم.

وی در ادامه گفت ساعت 1:30دقیقه بامداد جمعه 6 دی ماه در خانه نشسته بودیم که از سر و صدای فحاشی های چند زن از خانه مان بیرون آمدیم و مشاهده کردیم که چند زن و یک مرد جلوی در منزل جناب سرهنگ که چند روز پیش پسران مست به آن حمله کرده بودند حضور یافته و به دلیل نامشخصی با یکدیگر درگیر شدند و پس از چند دقیقه منطقه را ترک کردند.

مهران در ادامه گفت : جلوی در حیاط منزل مان ایستاده بودم و قصد رفتن به خانه را داشتم که یک خودروی پراید که پسر جوانی در آن بود روبه رویم توقف کرد و با لحنی کاملا بی ادبانه به من گفت که در کوچه چه می خواهی؟

وی که خود را نیروی امنیتی معرفی کرده بود از همسرم که کنارم ایستاده بود خواست تا شناسنامه یا عقدنامه مان را برایش از خانه بیاورد تا مطمئن شود من و همسرم زن و شوهر هستیم که من از او کارت شناسایی معتبر خواستم.

وی از خودرو پیاده شد و به سمت در منزل مان آمد و گفت سوار خودرو شو تا بگویم نیروی کجا هستم؟

مرد پراید سوار که دهانش بوی مشروبات الکلی می داد سپس دستش را به سمت کمرش برد که من نیز برای جلوگیری از هرگونه اقدام خطرناک از جانب وی دو دستش را گرفتم که در این میان همسایه ها با شنیدن صدای داد و فریاد به کمکم آمده و متهم نیز برای رهایی از دستان مان مرتب خود را نیروی امنیتی معرفی می کرد و با من و همسایگان نیز درگیری فیزیکی پیدا کرد که درنهایت توانستیم وی را مهارکنیم و با پلیس تماس برقرار کرده و او را تحویل نیروهای پلیس دادیم .

گفتنی است با بررسی های بعمل آمده توسط خبرنگار رکنا مشخص شد افرادی که چند روز پیش به خانه ای در کوی کارگر آمده و پسر بیمار را مورد ضرب و شتم قرار داده بودند برادران عروس سابق همان خانواده بودند که به دلیل مصرف مشروبات الکلی دست به این کار زده بودند و موضوع یک درگیری خانوادگی بوده است.

در بررسی های بیشتر از پسر پراید سوار نیز مشخص شد که این فرد به دستور عروس این خانواده به داخل کوچه می آید اما خانه را اشتباه گرفته و به یکی از همسایگان گیر می دهد که متهم با دستور قاضی کشیک تحت نظر کلانتری13قدس قرار می گیرد.

علی رنجکش برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 529659 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟