واژگوی خودروی لاکچری با یک کشته در قزوین

به گزارش رکنا، سرهنگ نصراله بیگلری اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد واژگونی خودرو در کیلومتر ۲۴ جاده زرشک، بلافاصله عوامل انتظامی و پلیس راه برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

رئیس پلیس راه استان قزوین اظهار کرد: در بررسی انجام شده توسط مأموران پلیس راه مشخص شد، یک دستگاه خودرو سواری پرادو واژگون شده که در این سانحه یکی از سرنشینان به علت جراحات وارده در دم فوت و ۲ سرنشین دیگر مصدوم که به بیمارستان اعزام شدند

وی افزود: برابر اعلام کارشناس پلیس راه، علت این حادثه تخطی از سرعت مطمئنه سر پیچ بوده است.

سرهنگ بیگلری گفت: همچنین روز گذشته یک فقره تصادف در آزاد راه «قزوین به کرج» نرسیده به حصار خروان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیمی از مأموران پلیس راه به همراه نیروهای امدادی برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی بعمل آمده مشخص شد یک دستگاه سواری پراید با یک نفر عابر پیاده که در حال عبور از عرض آزاد راه بوده برخورد و عابر پیاده به علت شدت جراحات در دم فوت کرد.

رئیس پلیس راه استان قزوین با اشاره به اینکه علت این حادثه از سوی کارشناس پلیس راه نقض ماده ۴ قانون ایمنی راه‌ها از سوی عابرپیاده اعلام شده است به عابران پیاده توصیه کرد: در صورت عبور از عرض بزرگراه از پل‌های هوایی نصب شده استفاده و از لباس روشن برای دید بهتر رانندگان وسایل نقلیه استفاده کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 529511 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟