فیلم دیده نشده از مقاومت و فداکاری قهوه خانه داری که در افسریه کشته شد
حجم ویدیو: 13.58M | مدت زمان ویدیو: 00:02:04

به گزارش رکنا، تصاویر تازه منتشره شده از لحظه شلیک به مرد قهوه خانه داری که در تیراندازی افسریه کشته شد، حکایت از چگونگی مرگ تلخ این جوان دارد.

در سکوت مرگبار شامگاه پنجشنبه، چهاردهم آبان ماه امسال شاهد اتفاقی تلخ و البته مرگبار در منطقه مشیریه تهران بودیم. 2 برادر شرور برای خونخواهی به قهوه خانه محل حمله کرده و پس از قتل و غارت پا به فرار گذاشتند.

درگیری در قهوه خانه افسریه

اهالی محل که از مغازه ها و خانه هایشان بیرون آمده بودند حادثه را اینگونه روایت می کنند: «ابتدا با یک جوان قمه به دست روبه رو شدیم؛ مرد قمه کشان به سمت قهوه خانه فرات در ابتدای خیابان اسلام آباد منطقه مشیریه می دوید و در گام نخست با قمه اقدام به شکستن شیشه های قهوه خانه کرد و سپس جوان دیگری پشت سر این پسر قمه به دست، به سمت قهوه خانه دوید و با تفنگی که در دست داشت شروع به تیراندازی کرد.»

در حالی که وحشت به جان اهالی محل افتاده بود، جوان مسلح شروع به تیراندازی به داخل قهوه خانه کرد و پس از 5 دقیقه خودروی پژویی که همدست این دو جوان مسلح بود، به جلوی قهوه خانه آمد و قصد داشت همدستانش را از محل فراری دهد که ناگهان در همین حین یک خودرو در برابر آن ها قرار گرفت.

برادری که مسلح بود کمی دستپاچه شد و به سمت راننده خودرو تیراندازی کرد؛ با کشته شدن راننده جوان، سه متهم سوار بر خودرو پا به فرار گذاشتند.

سرانجام این 2 برادر پس از 17 روز در 2 عملیات پلیسی دستگیر شدند و به قتل و تیراندازی در قهوه خانه اعتراف کردند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 529250 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟