دستگیری 5 باند سارق مسلح در دزفول

به گزارش رکنا ، منصور محمدی خباز دادستان عمومی و انقلاب دزفول گفت: ۵ باند که به صورت جداگانه طی ۱۰ روز گذشته اقدام به سرقت‌های متعددی در سطح شهرستان کرده بودند، با شگرد‌های خاص پلیسی شناسایی و ظرف مدت کمتر از ۶ ساعت با همت نیرو‌های خدوم اداره آگاهی دزفول دستگیر و تحویل دستگاه قضا شدند.

او بیان داشت: سارقان به صورت مسلح اقدام به سرقت از منازل، مغازه‌های جنوب شهر، باغات حاشیه، احشام و دکل‌های مخابراتی می‌کردند؛ دارای شاکیان متعدد خصوصی و دولتی هستند که پرونده آن‌ها برای تکمیل تحقیقات به بازپرسان خبره دادسرای عمومی و انقلاب دزفول سپرده شده است.

خباز افزود: یکی از این باند‌ها با سوءاستفاده از صعب‌العبور بودن برخی مناطق شمال شهرستان اقدام به سرقت تجهیزات دکل‌های مخابراتی می‌کردند که با انجام عملیاتی فنی و پلیسی شناسایی و دستگیر شدند.

دادستان عمومی دزفول تصریح کرد: تعداد قابل‌توجهی شکایت از شهروندان در خصوص سرقت مسلحانه از آن‌ها در باغات اطراف دزفول از سوی دادستانی طی روز‌های گذشته وصول شده بود.

این مقام مسئول گفت: با وصول این شکایات تیم ویژه‌ای از مأموران خبره اداره آگاهی دزفول مأمور بررسی موضوع و شناسایی سارقان شدند که پس از تلاش‌های شبانه‌روزی ۳ نفر سارق مسلح در این خصوص شناسایی و شب گذشته طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند و علاوه بر مقداری اجناس مسروقه ۵ دستگاه خودرو و آلات جرم کشف و ضبط شد.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 528370 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟