سردرد منیژه 52 ساله زنجانی چه رازی داشت! + عکس

به گزارش رکنا، سر سفره غذا نشسته بودند که زن جوان ناگهان دستش را روی سرش گذاشت و فریاد زد ،سرم درد می کند.این آخرین جمله ای بود که مادر مهربان خانه گفت و یک روز بعد پزشکان مرگ مغزی او را اعلام کردند تا اعضای بدن او به چند بیمار نیازمند جان دوباره ای ببخشد.

آخرین روزهای پاییز امسال بود که منیژه 52 ساله در کنار همسر و عروس و پسرش سر سفره غذا نشسته بودند که ناگهان سردرد به سراغ مادر خانواده آمد. سردردی که عامل اصلی آن فشار خون منیژه بود. سردردی که هرازگاهی به سراغش می آمد.اما این بار ماجرا کمی متفاوت بود و این سردرد قاتل جان مادر خانواده شد.

محسن پسر منیژه در این باره می گوید: وقتی مادرم بیهوش شدو کنار سفره روی زمین افتاد بلافاصله او را به بیمارستان بوعلی سینای شهرستان خرمده رساندیم. امیدوار بودیم مادرم با کمک پزشکان دوباره سلامتی‌اش را به دست بیاورد اما همان شب متخصصان اعلام کردند کار از کار گذشته و مادرم دچار مرگ مغزی شده است.

او ادامه می دهد: همان موقع که مرگ مغزی مادرم را اعلام کردند پیشنهاد دادند که اعضای بدن او را به چند بیمار نیازمند اهدا کنیم. تصمیم گیری برایمان سخت بود اما من چند نفر از همکارانم را دیده بودم که احتیاج به کلیه داشتند و برای اینکه سایه آنها بالای سر خانواده هایشان باشد نیازمند پیوند بودند. وقتی ماجرا را با پدر و دایی های خودم در میان گذاشتم انها هم از این موضوع استقبال کردند.

به این ترتیب با اعلام رضایت خانواده،بیمار مرگ مغزی از شهرستان زنجان به بیمارستان سینای تهران منتقل شد.

دکتر ساناز دهقانی رئیس واحد فراهم آوری اعضای پیوندی بیمارستان سینا در این باره می گو.ید: پس از انتقال بیمار مرگ مغزی به بیمارستان سینا ،متخصصان دست به کار شدند و با تلاش خود کلیه ها و کبد زن جوان را به چند بیمار نیازمند اهدا کردند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 527722 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟