زمین ناگهان دهان باز کرد! / در اصفهان رخ داد + عکس ها

به گزارش رکنا، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان منصور شیشه‌فروش اظهار کرد: حادثه به علت خوردگی کلکتور آب و فاضلاب به وجود آمده است و با توجه به خوردگی لوله‌های بتنی فاضلاب این حادثه رخ داده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: در پی این حادثه که صبح امروز رخ داده است، اداره آب و فاضلاب به همراه شهرداری در محل حادثه حضور دارند تا هرچه سریع‌تر ایراد رفع و مسیر مسدود شده بازگشایی شود.

وی همچنین در مورد حوادث مشابه رخ داده در این مسیر گفت: باتوجه به فرسوده بودن تأسیسات به خصوص تأسیسات آب و فاضلاب در این محدوده شاهد تکرار چنین حوادثی هستیم که در همین راستا اداره آب و فاضلاب اصفهان اقدام به نوسازی تأسیسات خود در خیابان‌های مشتاق، نظر و میر کرده است.

به گزارش فارس، فرونشست زمین در تقاطع خیابان شیخ صدوق و میرفندرسکی صبح امروز باعث انسداد خیابان شده که به گفته محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهور استان اصفهان در پی فرونشست زمین در تقاطع میرفندرسکی محدودیت ترافیکی اعلام شده است که رانندگان می‌توانند از مسیرهای راستگرد منتهی به پل میر، تقاطع‌های شیخ مفید و جنوب پل فردوسی استفاده کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 527582 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟