سلاخی یک نوزاد دختر به خاطر خال بزرگ در بدنش ! + عکس

به گزارش گروه ترجمه رکنا، تولد نوزادی با ماه گرفتگی بزرگی روی بدنش او را تا نزدیکی مرگ کشاند.

گزارش رسانه های روسیه ای حاکی از آن است که چندی پیش نوزادی دختر با وجود ماه گرفتگی بزرگی رو بدنش و در حالی که سایر اعضای بدنش خال خالی بود در روسیه به دنیا آمد.

پس از تولد این نوزاد پزشکان و پرستاران بخش اطفال خواستار مرگ این کودک بودند چرا که مدعی بودند که این گونه بیماری مسری است و امکان دارد جان اطرافیان را به خطر بیاندازد.

پزشک معالج با بیان بیماری کودک اعلام کرد که این نوزاد باید به یتیم خانه فرستاده شود تا بمیرد چرا که زندگی این کودک موجب اختلال در زندگی سایر کودکان در بیمارستان و خانواده این نوزاد می شود.

مادر 22 ساله کودک با مراجعه به اداره پلیس از کارکنان بیمارستان و پزشک معالج همچنین از کشیش یک کلیسا شکایت کرد.

وی در اظهاراتش مدعی شد که کشیش یک کلیسا پس از این که نوزاد را با ماه گرفتگی و بدن خال خالی مشاهده کرد از غسل تعمید او اجتناب کرده و گفت باید کودک با چاقو سلاخی شود تا این بیماری مسری به فرد دیگری سرایت نکند.

این پیشنهاد دردناک کشیش موجب عصبانیت پدر و مادر کودک شده و پس از مراجعه به اداره پلیس پرده از این جنایت بیمارستان اطفال و کشیش بی رحم برداشت.

گفتنی است نوزاد روسی که 80 درصد بدنش خال خالی و مبتلا به بیماری ملانوما ( خطرناک ترین نوع سرطان پوست ) در بیمارستان بستری است تا راه حلی برای رفع این بیماری در نظر گرفته شود. خواندنی های روانشناسی را در این صفحه اینستاگرام دنبال کنید

کدخبر: 527193 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟