حجم ویدیو: 14.97M | مدت زمان ویدیو: 00:00:40

به گزارش رکنا،ورود غافلگیرانه و ناگهانی یک پلنگ به داخل یک آپارتمان مسکونی در هند با حادثه همراه شد. این پلنگ با ورود به یک منطقه مسکونی در"جیاپور" واقع در ایالت راجاستان هند و حمله به یکی از افراد محلی موجب زخمی شدن او شد.

ویدئویی که توسط دوربین مداربسته ضبط شده است، لحظه ورود این حیوان به داخل یک آپارتمان مسکونی را نشان می‌دهد. در این حادثه که در حوالی ساعت ۶ بعدظهر ۱۳ دسامبر رخ داد، ورود ناگهانی این پلنگ موجب ترس و وحشت اهالی محلی شد.

پس از اعلام رؤیت این پلنگ مأموران جنگلبانی به همراه پلیس و اهالی محلی تلاش خود را برای شکار آن آغاز کردند. هنگامی که این افراد در تلاش برای شکار این پلنگ بودند، حمله این حیوان موجب زخمی شدن یکی از آنها شد. در این ویدئو در حالی که فرد زخمی شده توسط چند نفر با یک خودرو در حال انتقال به بیمارستان است، دیده می‌شود.

یکی از مسئولان محلی جنگلبانی هند در این باره گفت: « ما از روز پنجشنبه در جستجوی این حیوان بودیم. آخرین بار زمانی که این پلنگ وارد دانشکده سوبود شده بود، رؤیت شد. بعد اطلاعاتی به‌دست ما رسید که نشان می‌داد این حیوان وارد یک ساختمان شده است. ما می‌خواستیم محل دقیق پنهان شدن این پلنگ را پیدا کنیم.»

هنوز مشخص نیست آیا پلیس و مأموران جنگلبانی هند موفق به شکار این پلنگ و انتقال آن به جنگل شده‌اند.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 526406 ویرایش خبر
لینک کپی شد
عارفه اندرودی
آیا این خبر مفید بود؟