محل دپوی 405 کیلو تریاک در تهران لو رفت / دستگیری سوداگران مرگ

به گزارش رکنا، سرهنگ "محمد بخشنده"  گفت: با دریافت خبری مبنی بر اینکه 2 تن از مالکان سوله ای، در حوالی خاوران اخیراً ترددهای مشکوکی دارند و همزمان با تاریکی هوا کاهایی را جابجا می کنند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه سوله اعلامی تحت مراقبت های ویژه ماموران معاونت پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت، گفت: با تایید صحت خبر مشخص شد که به این مکان افراد مشکوکی در تردد هستند و گاه و بی گاه در ساعت های پایانی شب و نیمه های شب با استفاده از تاریکی هوا، کالاهای را در سوله تخلیه و یا بارگیری می کنند.

وی اعلام کرد: نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مقام قضائی قرار داده شد و دستور دستگیری متهمان و بازرسی از انباری اخذ شد.

این مقام انتظامی اظهار داشت: مراقبت های ویژه ادامه داشت تا اینکه ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر ساعت چهار عصر روز سه شنبه بیستم آذرماه با حصول اطمینان از اینکه مالکان سوله در داخل انباری حضور دارند، برای دستگیری متهمان و بازرسی از داخل سوله وارد عمل شدند.

وی اضافه کرد: در این عملیات هر سوداگر مرگ دستگیر و مقدار 405 کیلو تریاک از آن محل کشف شد.

بخشنده در پایان با بیان اینکه هر 2 متهم به همراه مواد مخدر کشف شده به مفقر پلیس مبارزه با مواد مخدر مختلف انتقال یافت، گفت: کشف جزئیات پرونده در دستور کار قرار دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 525938 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟