سرنوشت شوم زن تهرانی در شمالغرب تهران

به گزارش رکنا، رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت از فوت سرنشین یک دستگاه خودروی سواری به علت بر خورد خودرو با گاردیل خیابان خبر داد.

سرهنگ" احسان مومنی" اظهار داشت: ساعت 22شب گذشته هجدهم آذرماه در مسیر شمال به جنوب اتوبان چمران، بعد از پل مدیریت یک دستگاه خودروی سواری پژو که در این مسیر به سرعت در حال حرکت بود، به شدت با گاردریل خیابان برخورد می کند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت بیان داشت : راننده خودرو که قادر به کنترل وسیله نقلیه نبود، در اثر شدت برخورد سرنشین خودروی سواری پژو که خانمی حدوداً 30 ساله بود از داخل وسیله نقلیه به بیرون پرتاب می شود .

مومنی گفت: بلافاصله و پس از دریافت این خبر تیم کارشناسی پلیس راهور پایتخت ، در نشانی اعلامی حادثه حضور یافتند و به ایمن سازی محدوده تصادف برای جلوگیری از تکرار حوادث ناگوار تلاش کردند و به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

وی افزود: متاسفانه در این حادثه این سرنشین خودروی سواری که به بیرون از خود رو پرتاب شده بود، در محل حادثه فوت و راننده مصدوم نیز از طریق اورژانس به مراکز درمانی منتقل می شودد.

سرهنگ موُمنی به رانندگاه و سرنشینان خودرو تاکید کرد: هنگام حرکت خودرو از کمربند ایمنی استفاده کنید و در ساعت های خلوتی معابر با سرعت مطمئن حرکت کنید .

این مقام انتظامی یادآوری کرد: سرعت مطمئن سرعتی است که در صورت وقوع خطر راننده بتوانند به راحتی وسیله نقلیه را کنترل کند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 524589 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟